Ordföranden skrev den 15 mars, 2010 kl. 06:35 Jag kan tyvärr inte spela alls helgen den 26-28 mars. Finns det inga lediga dagar alls att tillgå i påsk? Jag vet ju att det är supardagar då, men inte alla väl? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer