Kassören skrev den 26 juli, 2013 kl. 18:26 Ja, det är ju Ordföranden en av de få i föreningen som så att säga har skriftligt på. Jag kan säkert vilken kväll som helst med förvarning. Tror det är värre för Ordföranden så det är bättre att han talar när han kan. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer