Ja, du, jag försökte få tag på Sekreteraren i helgen för att kolla läget inför helgen som kommer nu. Tyvärr har han inte svarat tillbaka, så det verkar ju inte aktuellt så snart i alla fall. Själv kan jag inte sista helgen i augusti eller första i september, men sedan kanske?
Däremot skulle spel hos mig kunna vara aktuellt även de helgerna om t ex Kassören, Tarmis och kanske Svenne H är på... och kanske mot förmodan Sekreteraren?


Senaste kommentarer