Sorry Ordföranden. Jag glömde helt enkelt svara på ditt sms. Men tyvärr kan jag inte spela varken helgen som kommer eller sista helgen i Augusti. Dessutom så har vi lördagsmatcher i September så det ser lite knivigare ut även där.
Fick virus i datorn efter vårt onlinespelande senast därför jag varit lite offline så att säga. Men det ska vara lugnt igen nu.


Senaste kommentarer