Ordföranden skrev den 24 augusti, 2013 kl. 18:32 Oj, oj. Men om ni har lördagsmatcher i september hindrar det väl inte spel nere på Oakhill? I övrigt kan väl vi som kan kanske köra lite brädspel här hemma hos mig någon gång också? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer