Ordföranden skrev den 15 mars, 2010 kl. 19:04 ...som sagt. Jag kan inte alls 26-28, ska ut och spela då. Men i påsk kan jag torsdag-söndag i princip, även om jag måste åka igen söndag kväll. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer