Kassören skrev den 28 augusti, 2013 kl. 18:06 Jag ska göra det, det är någon gång i slutet av månaden tror jag. Jag har för övrigt precis betalt webbhotellet och domänen för det kommande året, reglerar det ur klubbkassan vid tillfälle. 😎 ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer