Kidde skrev den 16 mars, 2010 kl. 21:53 Har inget bokat påskafton ännu, men dyker det upp en fest då så prioriterar jag fylla faktiskt. Torsdag och Fredag däremot ska det väl inte va några problem. Jag är fullt nöjd med en fest per helg nummera. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer