Ordföranden skrev den 14 oktober, 2013 kl. 19:09 Ja, det var ju ett trevligt besök. Estrella Dill, öl och Gammeldansk, dessutom vinst i matchen, inte illa. Någon Månadens Mange tror jag inte vi behöver dela ut, eller? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer