Ordföranden skrev den 20 oktober, 2013 kl. 17:57 Jag har lite lösa planer på ett besök neråt 1-2 november. Hur ser det ut för er andra då? Haken är att jag i så fall bara kan spela på fredagen. Tänkte dra in till stan på lördagen i så fall nämligen, om det går att lösa rent tekniskt. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer