Ordföranden skrev den 27 oktober, 2013 kl. 18:54 Aj, aj, det var ju synd. Bättre lycka nästa gång helt enkelt... Vi kanske ska försöka få ihop en spelhelg här uppe hos mig innan det går för lång tid, vad sägs om det? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer