För att inte ge Dodis allt för dåligt samvete så hade inte jag heller kunnat spela på fredag.
Kan förövrigt meddela att jag tog ett par öl med Svente Engström förra helgen. Fanns en hel del skönt skvaller från innan Punkarns födelse som berättades.


Senaste kommentarer