Kassören skrev den 18 mars, 2010 kl. 23:31 Vore bra om vi kunde spika något. Även om Kidde inte kan spela mer än en dag i påsk kanske Bergis och Svenne kan någon annan dag? Eller kanske t o m den här Wilhelm. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer