Ordföranden skrev den 30 november, 2013 kl. 22:22 Ja, det gjorde jag, eller rättare sagt lämnade en lös reservation. Jag kan dock meddela att allt är lugnt och att jag är redo för spel 23:e. Har dessutom fått en liten hint om att Tarmis också kommer i alla fall. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer