Mattsson skrev den 20 december, 2013 kl. 09:19 Hur ser det ut den 23:e? Är det jag, Ordföranden och Kassören som får sitta själva, och visserligen njuta av varandras sällskap men ändå drömma tillbaka till det goda 90-talet när vi var tio man på de klassiska 23:e mötena. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer