Ordföranden skrev den 20 december, 2013 kl. 21:22 Ja, jag vet inte riktigt. Men Tarmis har hintat om att han kommer att dyka upp, dock tror jag han var tvungen att åka hem hyfsat tidigt. Men då kanske vi blir fem personer i alla fall. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer