Kassören skrev den 23 januari, 2010 kl. 22:28 Finfrämmande i gästboken, minsann! Wille på besök! Ja, det var en otrevlig nesa att bli slagen även av herr W. 😥 ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer