Det verkar ju onekligen som det finns luckor för spel mellan rusen i vilket fall som helst. Tycker vi kör torsdag-söndag, så får de som kan vara med varje dag.
Brädspel funkar ju alltid, vi har ju en hel del som inte har spelats så mycket. Jag är även beredd om det blir läge för lite Chock någon av dagarna.


Senaste kommentarer