Bra att Ordföranden skickade sitt mail igen, för jag fick det inte första gången. Det senaste mailet jag har från Jon innan detta är dagordningen innan årsmötet. Vi kan väl i alla fall hoppas att personen som fick mailet istället för undertecknad blev glad (och förmodligen lite förvånad..).


Senaste kommentarer