Kassören skrev den 19 mars, 2010 kl. 22:51 Då tycker jag att vi bestämmer det. Drar Ordföranden i Bergis och Lillballe? Jag kollade med Bogen men han hade tydligen "fotboll" hela påsken vad han nu menade med det. Han kanske bara inte tycker om oss. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer