Ja, jag hoppas ju på D&D på lördagen. Eventuellt lite brädspel på mitt gamla pojkrum på fredagen kanske? I vilket fall som helst spikar vi den helgen. Vi får väl se om Tarmis dyker upp också, då förändras ju spelbilden. Men lika bra att SL läser på tycker jag...


Senaste kommentarer