...jag garanterar inget spel på fredagen än, men förhoppningsvis kan vi köra lite brädspel lite senare på kvällen i alla fall. Sedan är jag ju riktigt sugen på D&D på lördag. Det har ju gått så lång tid så att det nästan inte gör något att vi kört fast lite...


Senaste kommentarer