Bogen skrev den 22 mars, 2010 kl. 14:58 Jag tycker visst om er, men jag gör det hellre på lite avstånd... Dessutom har jag som sagt "häcken full".... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer