Nja, jag tänkte ju från början hela månaderna. Juni försvinner ju i princip på grund av VM dock, om man inte kan kombinera lite kanske. Sista helgen den här månaden kan jag inte tyvärr, annars ser det lugnt ut. Vi får se vad övriga inblandade skriver helt enkelt...


Senaste kommentarer