Heter det inte Hisingen full i Göteborg? Hurosmhelst, jag anser det bokat klappat och klart att vi spelar några av dagarna i påsk. Kanske kan Kidde en dag, kanske kan Bergis en dag, med lite bonus t o m Lillballe någon afton. Och Ordföranden som någon slags spelanrättningens kokta potatis.


Senaste kommentarer