Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.123.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 11 juli, 2014 kl. 16:30
Kan Svavelvinter - rollspelet vara något för oss? Ett rollspel som utspelar sig i Trakorien helt enkelt. Sök på Svavelvinter och Fria ligan så kan ni ju kika själva. Det verkar som om de släppt en hel del bakgrundsmoduler och äventyr också. Jag tycker det verkar välgjort och snyggt med fina kartor och så vidare...
Vänta …