Kan Svavelvinter - rollspelet vara något för oss? Ett rollspel som utspelar sig i Trakorien helt enkelt. Sök på Svavelvinter och Fria ligan så kan ni ju kika själva. Det verkar som om de släppt en hel del bakgrundsmoduler och äventyr också. Jag tycker det verkar välgjort och snyggt med fina kartor och så vidare...


Senaste kommentarer