Njae, de har nog alltid varit så, även när vi hade en annan ansvarig...
Vad gäller spel måste jag återkomma om det. Jag har planer på att dra neråt framöver här, men inget är klart än. Funkar det i princip när som för er två, eller är det några helger som går helt bort framöver?


Senaste kommentarer