...det tycker jag låter som en bra deal. Jag är sugen på både mer Dod i hatt och mer recensioner.
Det är rejält mycket för min del just nu, så jag kan inte sätta något speldatum i nuläget. Jag återkommer, det vore ju gött att få till något relativt snart.


Senaste kommentarer