Börjar bli dags att tänka på årsmötet också. För min del är det väldigt tveksamt att jag kan vara med eftersom jag inte kommer ner över jul. Hur ser det ut för er andra?
Ska vi vara så radikala att vi skjuter på datumet, eller ska vi köra som vanligt med de som kan?
Någon chans till spel här hemma hos mig innan året är slut förresten?


Senaste kommentarer