Vi får väl göra som förr, när Ordföranden bodde i Norrland, att köra ett årsmöte utan honom. Jag vet inte hur det är med Bogen och Bergis, men det kanske blir Civil War med mig och Kidde (för han har säkert inget bättre för sig) hela 23:e eftersom ingen annan kommer. Och då vet man ju inte vad som klubbas igenom. 😎


Senaste kommentarer