Ordföranden skrev den 22 november, 2014 kl. 19:18 Nej, årsmötet har jag aldrig missat. Men jag tycker ändå att vi ska köra vanliga datumet om bara någon/några fler än Kassören och Sekreteraren kan. Eller!? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer