Kassören skrev den 25 november, 2014 kl. 08:31 Det vore tråkigt utan 23:e-möte. Jag kommer nog att vara på plats några dagar innan och åka hem igen på juldagen kanske? Ungefär som Bogen också ryktas göra. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer