Ordföranden skrev den 14 december, 2014 kl. 15:10 Jag skickar ut dagordning och inbjudan i vanlig ordning så får vi hoppas på att det dyker upp lite folk. Som sagt, blir det nog med spelare till lite brädspel efter mötet så får vi vara lika nöjda som vi har varit de senaste 10 åren. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer