Kassören skrev den 14 december, 2014 kl. 15:14 Bogen dyker inte upp i Rollspelsmekka förrän på Annandagen, så han kommer inte heller vara där 23.e. Närvaron verkar alltså bli lite sisådär. När skulle Ordföranden kunna närvara på ett riktigt årsmöte i framtiden då? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer