Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.48.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Mattsson Mattsson skrev den 15 december, 2014 kl. 05:59
Jag tycker trots allt att vi kan vänta med årsmötet tills Ordföranden kan vara med. Som Ordförande i A/ÄFF hade jag aldrig kallat till ett årsmöte jag själv inte kan vara med på. Och nu när Bogen dessutom inte kan komma så känns det rätt kört med ett ordentligt möte. Bara att inse att tiderna förändras. Vi får sikta på att hålla mötet när Ordföranden kan istället tycker jag. Inte så stor mening för mig och Dod och sitta där själva och spela Nord och Syd.
Vänta …