Kassören skrev den 25 mars, 2010 kl. 22:32 Jo, det kanske han tycker vore det bästa, Kidde, men nu får han ju tyvärr hänga med oss istället. :p ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer