Om ni två tycker det så är ju mötet i farozonen. Däremot är det ju så att Vice Ordföranden också kommer, så ni är ju åtminstone fyra personer. Beroende på om han ska åka fram och tillbaka samma dag är det inte omöjligt att jag själv också kan vara med, men det beror på möjligheterna till skjuts med Vice helt enkelt.
Jag tycker ändå att ni ska köra mötet även om jag inte kan komma, eftersom det blir minst fyra personer som är med. Men det är upp till er. Vi kan väl avvakta ett par dagar till innan vi tar det definitiva beslutet...


Senaste kommentarer