Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.123.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 15 december, 2014 kl. 18:01
Om ni två tycker det så är ju mötet i farozonen. Däremot är det ju så att Vice Ordföranden också kommer, så ni är ju åtminstone fyra personer. Beroende på om han ska åka fram och tillbaka samma dag är det inte omöjligt att jag själv också kan vara med, men det beror på möjligheterna till skjuts med Vice helt enkelt. Jag tycker ändå att ni ska köra mötet även om jag inte kan komma, eftersom det blir minst fyra personer som är med. Men det är upp till er. Vi kan väl avvakta ett par dagar till innan vi tar det definitiva beslutet...
Vänta …