Jag kan inte i mellandagarna, men jag kan säkert i början av januari. Jag hoppas att ordförandens upp så det blir vanlig 23:e,och det är ju klart att det blir brädspel om det dyker upp en Bergis, en Sekreterare eller ett styck Bacon på kvällen, jag är ju liksom redan på plats. Fast det är ju kul om vi blir fler än två, så det vore ju bra att bestämma något.


Senaste kommentarer