Jajjamensan! Hade tänkt gå in hit kort efter att du sa det men glömde såklart. Fram till igår. F.ö. var det synd att vinägerchipsen blev så sågade av snacksauktoriteten. Dom kanske kan kännas lite konstiga utan öl men med öl tycker jag att dom är väldigt goda, även Pringles version. But it’s not my call, of course.


Senaste kommentarer