Kidde skrev den 25 mars, 2010 kl. 23:57 Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det där. Får väl bli min lilla hemlighet vilken dag i påsk jag hänger med mina "bästa" kompisar... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer