Ordföranden skrev den 26 mars, 2010 kl. 16:28 ...ja, det är nog bäst för alla inblandade. Vore ju trevligt om det kunde bli lite spel med Sekreteraren inblandad åtminstone en eller två dagar, vilken kategori vi andra än hamnar i... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer