Kidde skrev den 26 mars, 2010 kl. 22:20 Jo men så blir det ju definivit. Torsdag, fredag och söndag är jag ju tillgänglig. Och vem vet kan ju även bli lördag, jag går ju inte på vilken skitfest som helst så jäkla tråkiga är ni ju inte att hänga med en kväll...... 😎 ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer