Ja, det får vi göra. Sverok har inte svarat än, men de jobbar väl inte alla dagar direkt, hoppas det kommer något i svar i veckan i alla fall.
Jag kommer att beställa Arkham Horror snart, och jag antar att det räcker med grundboxen. Det verkar som om det är nog att börja med, speltid är 2-4 timmar. Tycker vi det är en höjdare kan man ju alltid köpa expansioner längre fram. Jag har även hittat förenklade regler på svenska som jag har skrivit ut. Kan vara bra att ha om det strular till sig i tolkningarna i den engelska varianten. Planen är dock att jag ska läsa in mig innan vi spelar.


Senaste kommentarer