...kan ju fortsätta med att något Civ 2 kan jag inte hitta förutom ett nytt Civ som kom 2010 och verkar mycket sämre. Ni får kolla själva, men jag tycker inte det verkar värt det.
För övrigt finns det lite specialtärningar man kan beställa till Arkham Horror, frågan är om jag ska lägga ett par hundra till på det? Kanske det också är något för en möjlig framtid om spelet håller för oss, expansion och tärningar kanske... Ekonomin är ju inte helt på topp.


Senaste kommentarer