Jaha, nu har jag uppdaterat våra uppgifter hos Sverok. De har en relativt ny databas, så det var bara att skriva in 2014 och 2015 från scratch helt enkelt.
I övrigt kan jag meddela att de sedan ett par år tillbaka åtminstone inte längre har några medlemskort. Vi får göra egna, eller alternativt fixar jag till en medlemslista som vi kan ha liggande på Oakhill. Själv föreslår jag det sistnämnda, om ni andra tycker det också så ser jag till att fixa en lista tills vi spelar nästa gång.


Senaste kommentarer