Kassören skrev den 26 mars, 2010 kl. 22:34 Jag har tagit ledigt på torsdag, så jag kommer ner någon gång mitt på dagen tror jag. Gäller ju att förbereda sig mentalt för en spelhelg också. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer