Ordföranden skrev den 8 februari, 2015 kl. 15:27 Spelet är hämtat och öppnat. Ska gotta mig med regelboken vad det lider. För övrigt tänkte jag höra om det är möjligt att spela här hos mig under början av mars om det inte blir på Oakhill? Sovplats är lugnt, så det behöver Kassören inte tänka på... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer