Jag jobbar på torsdag, men drar ner direkt efter det. Så ett kortare parti för att värma upp på kvällen skulle väl hålla... eventuellt kanske man kan få skjuts med Sekreteraren från stan?
Svenne är för övrigt tveksam till spel och hör av sig om och när han kan i så fall. Bergis har ju själv hört av sig här i gästboken, men jag slår nog en pling till honom också.


Senaste kommentarer