Kassören skrev den 6 mars, 2015 kl. 13:38 Om jag skulle få för mig att dra ner till Rollspelsmekka helgen om 3 veckor som är närmast min födelsedag så jag får lite tårta utan att behöva göra den själv, kan man passa på att spela lite då? Datumen är 27-29 mars om min kalender visar rätt? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer