Ja, men då är det ju lugnt eftersom jag bara kan garantera en spelkväll. Då kör vi på lördagen helt enkelt. Trevligt. Vi får återkomma med tid för spelstarten. Det är väl dags för lite D&D om ingen annan hakar på och vill spela brädspel, frågan är vilket äventyr vi valde att dra igång senast... Var det Handelsfursten som skulle få en ny dust eller hur var det?


Senaste kommentarer